Kartki świąteczne

 Hej, 

witajcie po dłuższej (znowu) przerwie.

Mam nadzieję, że dobrze się macie w nowym roku. 

Na początek chciałam podziękować Ludce za kartkę świąteczną, ale przede wszystkim za pamięć. 

Moje kartki, choć zrobiłam ich kilka, nie wyszły w tym roku (w sensie nie dotarły do odbiorców). Zaprezentuję je tutaj na blogu, wysyłając spóźnione, wirtualne życzenia, aby w tym roku,  udawało nam się osiągnąć to, co zaplanowaliśmy :)

Aha, jakbyście zauważyły jakieś nowe odsłony, posty na gosikowych stronach - to nie są spamy, to mój syn uczy się bloggera bo to jego pasja!!! :) Więc na razie muszę odpuścić i szkolić narybek :)






Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda :)

Dzięki za to :)


15 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) powodzenia dla młodzieńca, niech się uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu faktycznie dawno Cię tu nie było a krteczki super nie narzekaj masz swój styl i tego się trzymajmy.
    Pozwodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne te Twoje karteczki Gosiu :) Bardzo mi się podobają :) Dobrego roku życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki, a syn niech się uczy. Bo blogowanie to fajna sprawa ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki Gosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty