Kartki powarsztatowe

 Witajcie :)

Znowu mi uciekło kilka dni, a mam do pokazania kilka nowo powstałych kartek i nie tylko.

Najpierw kartki które zrobiłam jeszcze w styczniu, po livie u Doroty Kotowicz. 

W roli głównej tym razem papier akwarelowy i farby, maski i stemple.





A wiecie, że dwie pierwsze kartki powstały przy wykorzystaniu materiałów z Action? Były to papier i farbki. 

Póki co mój syn szaleje na Info zakątku, wciąż projektuje nowe loga, szykuje zmiany, itp. I cieszy się z każdych odwiedzin czy komentarzy. 

Potraktujcie to trochę jako jego zabawę, trochę jako terapię. 

Zachęcamy więc Was do odwiedzin :)

https://infozakatek.blogspot.com/

Dziękuję za dzisiaj i do zobaczenia mam nadzieję wkrótce.

 

 


11 komentarzy:

  1. Fajne Twoje karteczki Lubię te w formacie DL choć mało ich robię bo mam problem z ich zapełnieniem. No cóż widać kartkowa nie jestem , nie byłam i nie będę. Na blogu Twojego syna byłam , ale ... chyba za stara już jestem na takie zmiany i na taki format.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko, podziwiam te kartki, są wyjątkowo piękne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki Gosiu :) Ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace, mnóstwo wycinania, ale efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć takie piękne te kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Są prześliczne. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe Małgosiu, tło takie inne, widać że zabawa farbkami Ci się spodobala 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Anioł na desce i na kominie :)

  Witajcie moi drodzy :) Dziękuję za miłe słowa w poprzednim wpisie, części z Was udało mi się odpowiedzieć, do części nie mogłam się dostać...

Popularne posty