Moc życzeń

Taka sobie wesoła, bardzo kwiecista i kolorowa karteczka powstała z myślą o pewnej Pani, która wnet będzie obchodzić imieniny. Mam nadzieję, że przypadnie Jej do gustu.
***
A ja właśnie rozpoczynam urlop - a za oknem - leje!!!
Ciekawe, jakie są prognozy na najbliższe dwa tygodnie ;)




Chciałam jeszcze serdecznie powitać nowe osóbki, jakie do mnie zawitały, czujcie się tu dobrze i zostańcie jak najdłużej.
Dziękuję też za wszystkie przemiłe komentarze.
Zachęcam również do przyłączenia się do ślubnej zabawy - macie jeszcze kilka dni!
Możecie też zobaczyć klik, tutaj, jakie cuda dziewczyny potworzyły.
A ja już mam dylemat, bo nie umiem wybrać, a nagroda jedna!!!
****
Miłej niedzieli Wam życzę i słonecznej :))

30 komentarzy:

  1. Gosieńko, piękna karteczka. Strasznie podoba mi si to jak wkomponowałaś tekturki w kompozycję kwiatową. I te brokatowe lśnienia, które nadają niezwykły klimat.
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło - u mnie też leje, wieje i ogólnie jest ponuro (ale tylko w pogodzie, bo nastrój mam słoneczny:)
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna kartka!
    Masz Gosiu niezwykłe wyczucie kompozycji :)
    Podziwiam i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu jak taka cudna karteczka może się nie spodobać, skoro urlop wypoczywaj- znając Ciebie będzie też twórczo zwłaszcza, że teraz leje- ale życzę Ci słoneczka i relaksu :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kwiatowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, zresztą jak zawsze u Ciebie Małgosiu :)))
    Jestem tym bardziej pewna, że dokonałam dobrego wyboru do rekomendacji we wpisie; http://bogmata.pl/inspirujace-blogi-cardmaking/
    U mnie jak na razie nawet nie pada, ale szału nie ma.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, jest mi bardzo miło i dziękuję Ci pięknie za wyróżnienie.

      Usuń
  6. Wspaniała karteczka. Bardzo mi się podobają brokatowe tekturki. Kwiatki i listki tez super wyglądają z tymi brokatami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczności. Oj na pewno przypadnie do gurtu, bo komu by się taka śliczność nie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna, piękna taka stylowa i romantyczna na bank przypadnie obdarowanej do gustu, a te brokatowe muśniecia są wspaniałe <3 pozdrawiam Gosieńko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu śliczna jest ta karteczka. Na pewno solenizantka będzie zachwycona.
    Pozwoliłam sobie zostać u Ciebie na dłużej. Twoje scrapowe prace są przepiękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna jest-oj zachwyciłam się nią co nie miara i zazdroszczę solenizantce ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Fantastycznie wykończona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca Gosiu :) Bardzo mi się podobają takie kartki, a Ty wykonujesz je genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje,że mogę odwiedzać tak cudne miejsce! Pozdrawiam cieplutko i zostawiam uśmiech zroszony pozytywna energią <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna letnia kompozycja na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, kartka piękna, dużo kwiatów i motylki, czyli to co lubię najbardziej :DDD. Udanego urlopu :DDD. U nas jak w Bollywood, czasem słońce, czasem deszcz, ale ja, tak lubię :))).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie ukwiecona karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu! Karteczka jest Cudowna, Pozdrawiam Cię Cieplutko i miłego i pogodnego Urlopu Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Romantyczna, w pełni z sercem stworzona karteczka. Pozdrawiam gorąco mimo chłodu i deszczu:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniala karteczka i na pewno obdarowana bedzie zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie ukwiecona karteczka. Bardzo mi się podoba :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne te kwiatki i cała karteczka !

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowna kartka - ma magiczny charakter!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty