Nadal w ślubnych klimatach ...

I trochę tego będzie w najbliższym czasie. A dzisiaj - 
kartka w pudełku, na ślub, zrobiona wczoraj wieczorem, zdjęcia robione oczywiście w biegu, dziś rano przed pracą. 
Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspiruję i zachęcę do zabawy u mnie klik, tutaj.




Tym razem postawiłam na delikatne beże i biel. No i oczywiście moje ulubione tekturki i kwiaty z WOC. Cały czas obiecuję sobie, że sama zrobię kwiatki, ale na razie na obietnicach się kończy ;)
***
Kobitki moje kochane, 
dziękuję za Wasze prace jakie do tej pory zgłosiłyście do zabawy - wszystkie są piękne!!!
I będę miała (już widzę!) niezły orzech do zgryzienia, którą wybrać!
***
Buziaki Wam ślę - do następnego napisania :)



24 komentarze:

  1. Karteczka piękna i jeszcze to pudełeczko... miodzio!
    A ja coś tworzę na Twoje wyzwanie, ale nie wiem, czy zdążę.
    Pozdrawiam wakacyjnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu, cudowna jest Twoja kartka i do tego jeszcze to pudełeczko.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, elegancka, prosta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow niesamowity, fantastyczny zestaw, piękności

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu! przecudny jest ten komplecik,Ty masz dar do tych kartek - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Gosiu, Tworzysz same cuda, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu Twoje kartki zawsze mnie zachwycają, a to pudełeczko jest naprawdę piękne !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczności, aż dech zapiera. Aż żal że za moich czasów nikt takich pięknych pamiątek ślubnych nie robił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna!!! Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet :) Uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, delikatny i bardzo elegancki komplecik. Zrobiłaś go w jeden wieczór? Chyba ze mną jest coś nie tak bo ja się pastwię nad każdą kartką kilka wieczorów...
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci Małgosiu miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik, chciałabym mieć taki talent ale ja mało karteczkowa haha więc podziwiam tylko i aż dech zapiera że takie cuda można wyczarować. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny komplet, bardzo elegancki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kompet i wyjatkowykomplet.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i elegancki zestaw wykonałaś, bardzo mi się podoba

    Wpadnij do mnie na Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała pamiątka dla Nowożeńców

    OdpowiedzUsuń
  18. Ukryte piękno zamknięte w pudełeczku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty