Głosowanie

Kochane moje - głosujemy!!!
Oczywiście chodzi tu o ślubne prace zgłoszone do mojej zabawy.
Jest tyle wspaniałych prac, że postanowiłam się wspomóc Waszymi opiniami.
Ja co prawda mam swoje typy i nagród będzie więcej niż jedna, ale proszę też Was o pomoc. 
Zgłoszone prace możecie zobaczyć tutaj,klik
I głosujemy na trzy prace , oddając na jedną 3 głosy, na drugą 2 głosy i na trzecią 1 głos. 
Piszecie o tym w swoim komentarzu pod tym postem.
Możecie to zrobić do soboty 23.07. włącznie.
A w niedzielę postaram się ogłosić wyniki.
Pomożecie???

Buziaki dla Was! 

 

25 komentarzy:

  1. Wszystko jest piękne... moje punkty 19-3p; 13-2p; 3-1p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham myszkę miki! W związku z tym:
    praca nr 24 - 3 pkt
    nr 12 - 2 pkt
    nr 17 - 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, każda w sobie ma coś.Trudno wybrać najlepszą trójkę :)
    Moje punkty są przyznane dla prac
    nr 12-3 pkt.
    nr 19-2 pkt.
    nr 3- 1 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są prześliczne ale wybrac można tylko trzy więc moje typy to :
    Nr. 5 - 3 pkt.
    Nr.21 - 2 pkt.
    Nr.15 - 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  5. Gapa ze mnie, zapomniałam! Wybacz Małgosiu, to przez ten urlop. Jeśli pozwolisz to chociaż zagłosuję. Trudno się zdecydować bo prace są prześliczne.
    Proponuję:
    Nr 12 - 3 pkt
    Nr 5 - 2 pkt
    Nr 19 - 1 pkt.
    Trzymam kciuki za wszystkie uczestniczki a Ciebie cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to sobie fajnie wymyśliłaś :))
    A pewnie, że zagłosujemy ;)
    nr 8 - 3pkt
    nr 22 - 2 pkt
    nr 23 - 1pkt

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, Gonia, a to trudne zadanie dałaś! Wszystko mi się podoba. Postanowiłam więc, że zagłosuję na prace wykonane w technikach, które podziwiam, a w których jestem zupełnym laikiem.
    3 pkt - 15
    2 pkt - 14
    1 pkt - 24
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr 12 - 3 pkt
    nr 3 - 2 pkt
    nr 13 - 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ale zagwozdka 😊 wszystkie cudne, ale jak mus,to mus
    12-3pkt
    5-2pkt
    9-1pkt

    OdpowiedzUsuń
  10. No to nam zrobiłaś psikusa, Gosiu ;)
    Bo jak tu głosować, gdy wszystkie prace czymś urzekają?
    Moje punkty:
    nr 17 - 3 głosy,
    nr 11 - 2 głosy,
    nr 22 - 1 głos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo trudny wybór. No, ale cóż trzeba to trzeba :)

    Moje typy;

    nr 3 - 3 pkt
    nr 7 - 2 pkt
    nr 9 - 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie dziwie się , że nie potrafisz się zdecydować , bo wybór bardzo trudny
    Nr 18 - 3 pkt
    Nr 5 - 2 pkt
    Nr 12 - 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  13. nr 19
    nr17
    i nr16

    wszystkie nieznane mi osóbki a wybór przeogromnie trudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa zabawa , już biegnę z pomocą
    NR4-3 punkty .
    Nr 14 2 punkty ,
    nr24 1 punkt

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 12-3 pkt
    nr 9-2 pkt
    nr 10-1 pkt
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr 3 - 3 pkt
    Nr 9 - 2 pkt
    Nr 13 - 1 pkt
    Wszystkie karteczki piękne. Bardzo ciekawa zabawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoje punkty oddam na:
    nr10 3pkt
    nr12 2pkt
    nr 14 1 pkt
    już pisałam że zgłoszone prace są przepiękne i ciężko było wybrać tylko 3

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja zagłosuję tak:
    19 -3 punkty, zauroczyly mjie misie
    11 -2 punkty, kartka z autem ekstra
    12 - 1 punkt, za delikatnosc
    och cieżki wybor bo wszystkie prace piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie cudne numer 3 punkty 3 numer 5 punkty 3 numer 12 punkt 1

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są piękne, trudno wybrać te najpiękniejsze. Nr 3-3 pkt, 5-2 pkt, 12-1 pkt. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Z powodu wakacyjnego wyjazdu mam zaległości blogowe. Nie brałam udziału w ślubnej zabawie, ale też obchodzę swoją rocznicę ślubu w lipcu, więc postanowiłam zagłosować. Nr 14-3 pkt, nr 19-2 pkt, nr 4-1 pkt. Pozdrawiam wszystkie Autorki pięknych prac z twórczą Organizatorką:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace są cudne! Moje serce skradły: nr 12 - 3 pkt, nr 9 - 2 pkt i nr 7 - 1 pkt. Pozdrawiam i gratuluję wszystkim biorącym udział!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczności, i weź tu człowieku wybierz. No dobra to będzie tak:
    Nr 14 Marta Sowa - 3 punkty
    Nr 7 Rękodzieła Dotki - 2 punkty
    Nr 18 Tatiana - 1 punkt
    Choć ja bym chętnie te punkty przyznała wszystkim.
    No i chce wyróżnić i pochwalić kartkę mojej Mamusi,
    bo ślicznie Jej wyszła :) Pozdrawiam Cię Gosieńko!

    OdpowiedzUsuń
  24. 1-3, 11-2, 9-1 dziękuję za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty