Wyniki wyzwania nr 1 - Ach, co to był za ślub!

Dzień dobry w niedzielę!
Zgodnie z zapowiedzią przychodzę dzisiaj z wynikami ślubnej zabawy.
Na początek jednak chciałam podziękować wszystkim uczestniczkom, które zgłosiły swoje prace (było ich 29!), a także tym osobom, które na nie później głosowały.
Szczerze mówiąc, zaskoczyłyście mnie bardzo pozytywnie - nie spodziewałam się tylu zgłoszeń, biorąc pod uwagę fakt, że wiele z Was odpoczywa na urlopach.
Do wyzwania zgłosiłyście nie tylko ślubne kartki, ale również hafty, pudełka i figurki.
Różnorodność prac i piękne wykonanie sprawiły, że musiałam poprosić o pomoc w wyborze tych najciekawszych - bo dla mnie wszystkie były najlepsze! 
Ja wiem, można stworzyć wspaniałe kartki czy inne rzeczy  mając do dyspozycji miliony wykrojników, masek, mgiełek, czy innych gadżetów niezbędnych do wykonania scrapowych cacuszek. A ostatnio tak modne chlapania, ciapania, czyli ogólnie mówiąc mediowanie, tak bardzo popularne na blogach typowo wyzwaniowych, czy sklepowych. 
I super to wygląda, i takie prace najczęściej są wyróżniane, jak zdążyłam zauważyć.
Ja nawet miałam zamiar spróbować tego mediowania, bo bardzo mi się taka technika spodobała, ale gdy zaczęłam robić zakupy i wrzucać do koszyka "niezbędne" do tego materiały - to cena mnie przeraziła i niestety, ale skończyło się na kilku mgiełkach i  mikrokulkach !!!
I tak zakończyło się moje "rumakowanie"! (czyt. Osioł ze Shreka!)
Ale do czego zmierzam - odwiedzając Wasze blogi, w komentarzach, często czytałam słowa: "nie mam szans", "nie chcę zabierać miejsca innym, bo moja kartka jest za skromna", czy inne Wasze opinie. Jakbym siebie słyszała, kiedy wysyłam swoje prace na wyzwania.  I raz się już nawet zawzięłam, i powiedziałam, że nigdy już żadnej mojej kartki nie będę zgłaszać, bo i tak wiadomo, kto wygra. Ale z czasem emocje opadły. 
Dlatego chciałam zobaczyć jak to wygląda od tej drugiej strony - bycia oceniającym. 
I wcale nie jest łatwo. 
Codziennie zaglądałam na posta i oglądałam Wasze prace. Odwiedzałam Wasze blogi. Poznałam kilka nowych, bardzo twórczych osób. Niektóre właśnie skromne i nieśmiałe, wręcz namówione do zgłoszenia się do zabawy (Anitka, dziękuję ;)
Dlatego nie mogę inaczej zadecydować - wszystkie uczestniczki wyzwania otrzymują banerek:

możecie go pobrać na swoje blogi, jeżeli tylko macie ochotę.

No a teraz coś "dla ciała"!
Po podliczeniu głosów publiczności i sponsora głównego, czyli mojej skromnej persony ;) -
wędruje do :
Oli z Robótkowej krainy Oli , której piękny, biały komplet ślubny otrzymał 26 głosów.
Olu - serdeczne gratulacje! 
***
Nagrody specjalne (trochę skromniejsze) pojadą też do:
Basi Niezgody za śliczny, niebieski komplecik - 16 głosów
oraz
Iwonki za cudowne misiaczki - 14 głosów

***
Ale to nie wszystko!

Specjalne wyróżnienie przyznaję :

Krysi za ślicznie skomponowaną karteczkę, urzekły mnie te pięknie dopasowane dodatki
Uli za czadową kartkę z autem
i
Agatce za piękny obrazek z Myszką Miki

dla Was też postaram się przygotować i wysłać jakieś skromne nagrody.
***
Gratulacje dla wszystkich, poproszę o adresy na maila.

***
I chociaż chciałabym nagrodzić wszystkie uczestniczki zabawy, to nie jest to w tym momencie możliwe. Mój budżet mógłby tego nie wytrzymać!
Dlatego jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za uczestnictwo w wyzwaniu i zapraszam na kolejne!
Serdeczne buziaki!










28 komentarzy:

  1. Gosiu, bardzo dziękuję za zorganizowanie wspaniałej zabawy i serdecznie gratuluję wszystkim Uczestniczkom przygotowania przepięknych prac!!!
    No i cieszę się ogromnie, że Misiaczki się spodobały :) Z całego serca dziękuję za Wasze głosy ♡♡♡.
    Powędrują do moich Rodziców z okazji 56-tej rocznicy ślubu.
    Moc uścisków przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, dziękuję za wspaniała zabawę.
    Gratuluję serdecznie Oli, Basi i Iwonce, jak również Krysi, Uli i Agatce.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super.. Gosiu dziękuję pięknie za zorganizowanie zabawy , Dziewczynkom laureatkom serdecznie gratuluję nagród. A wszystkim Uczestniczkom dziękuję za wspólna zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, niestety nie zdążyłam na Twoją zabawę, może następnym razem mi się uda :). Chciałam tylko powiedzieć, że w zupełności zgadzam się z tym co napisałaś. Pooglądałam sobie prace dziewczyn i też uważam, że wszystkie są super i wybór tej najlepszej, to nie lada wyzwanie. Moje gratulacje dla Ciebie za świetny pomysł na zabawę i dla dziewczyn za fantastyczne pomysły :DDD. Pozdrawiam serdecznie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo serdecznie gratuluję wszystkim wygranym, gratuluję wszystkim za piękne prace, a Tobie gratuluję pomysłu. Małgosiu, dziękuję za wspólną zabawę i serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu dziękuję za zabawę :) ja po ostatnim wyzwaniu w szufladzie, na który zgłosiłam swój domek postanowiłam, że już nigdy nie będę zgłaszać swoich prac... Kartki zgłosiłam tylko dlatego, że zabawa była u Ciebie... zauważyłam, że w wyzwaniach wygrywają prawie zawsze jedne i te same osoby i prace w podobnym stylu, czyli nie ważne jest, jak bardzo praca jest pracochłonna i jakich materiałów ktoś użył, ma się podobać jury, który ma określony gust i tyle...
    Dziękuję za wyróżnienie mojej kartki, nawet nie wiesz jak dużo to dla mnie znaczy i jak bardzo jestem zaskoczona, nawet o tym nie marzyłam.
    Gratuluję wszystkim osobom, które wygrały, a pozostałym dziękuję za to, że mogłam w takim wspaniałym gronie się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia w pełni się z Tobą zgadzam w tym co napisałaś o wyzwaniach i wyborze prac.

      Usuń
    2. Lał... Ula Twój domek nie wygrał? Był przecież prześliczny i baaaardzo pracochłonny, po prostu bajka!!!

      Usuń
  7. Należało się, bo jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. Do gratulacji się dołączam no bo jak nie 😆, Gosiu podziwiam Cię za poświęcony urlopowy czas na zabawę, ja przez ten tydzień czasu na nic nie miałam 😞 buziaki kochana 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Krysi, Uli i Agatki!!!
    Dziękuję Wszystkim za wspólną zabawę, a Tobie Małgosiu za zorganizowanie jej. Wyzwania zawsze są motorem do wykrzesania z siebie pokładów czasem nawet nam jeszcze nieznanych i spróbowania czegoś, czego jeszcze nie robiłyśmy. Pozwalają na kolejny krok w naszym twórczym świecie.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo dziewczyny! Gosiu- ogladałam prace- przepraszam, że nie głosowałam, ale.....niektóre osoby tak lubię, że chyba nie potrafiłabym byc obiektywna :-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu! Z Całego Serca DZIĘKUJĘ Ci Za wyróżnienie,Nie mogłam uwierzyć własnym oczom, Jestem bardzo szczęśliwa że spodobała Ci się moja skromna karteczka,Cudowny Prezent mi sprawiłaś,Jeszcze raz gorąco Ci DZIĘKUJĘ. Dziękuję Ci również za przemiłą zabawę.A Wszystkim Wyróżnionym serdecznie gratuluję. - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję uczestniczkom pięknych prac, a Tobie świetnego pomysłu :) Szkoda, że mnie nie było i nie zdążyłam zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dla dziewczyn i dziękuje za wspólną zabawę :). PS oj to prawda Gosiu wszystko chciałoby się kupić, a wszystko takie kosztowne, ale spróbuj nieco inaczej nie rób od razu nie wiadomo jakich dużych zakupów, sukcesywnie małymi kroczkami. ps ja też czasem mam wrażenie, że wygrywają te same osoby, ale i tak zawsze nie mogę się powstrzymać przed wzięciem udziału w kolejnym wyzwaniu ;) buziam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prace dziewczyny stworzyły. Gratulacje dla wszystkich wygranych i wyróżnionych. Ja popieram zdanie Uli na temat wyzwań, sama nie biorę w nich udziału, choć ostatnio dałam się namówić Reni i zgłosiłam swoje prace na Dzień Matki, ale to nie ma kompletnie sensu. U Ciebie to co innego, tutaj była po prostu świetna zabawa za którą Ci Gosieńko bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alez mila niesoodzianka:-) dziekuje bardzo i Tobie Malgosiu za zorganizowanie zabawy' jak i dziewczynom za wybor mojej pracy. Taka ocena jest bardzo milym zaskoczeniem, zwlaszcza ze tak jak piszesz nie jest wybrana przez dt ale znludu :-) gratuluje pozostalym kolezankom. P.S. przepraszam za moj styl-korzystam na urlopie z nieswojego urzadzenia i cos mi odrzuca wysylanie komentarzy:-) ten juz jest piaty:-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim wygranym i wyróżnionym dziewczynom ;) Stworzyłyście piękne prace ;) Bardzo dziękuję Gosiu za wspaniałą zabawę i miłą atmosferę ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję wszystkim z całego serca , trafiłaś w sedno . Też zauważyłam tendencję w wybieraniu mediowych prac . Nie zawsze są one najlepsze ale to moda , która teraz dominuje . Dla niektórych prac to kropka nad i ale niektóre prace to przerost formy nad treścią . O gustach się nie dyskutuje i rzeczywiście co jednemu się podoba nie zawsze przypadnie drugiemu no i dobrze prawda . ...Ważne by czerpać radość z tworzenia .

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn, które wygrały. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie dziękuję za wyróżnienie mojej kartki! Gratuluję wszystkim wyróżnionym dziewczynom! Zgadzam się z dziewczynami, że nie zawsze wygrywa ta naj...a często stosowne znajomości czy jakieś układy...ale to tak bywa...Najważniejsze aby zabawa sprawiała radość a nie frustrowała...Dziękuję Ci bardzo Małgosiu za fajną zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie udało mi się wziąć udziału w Twojej zabawie z racji przygotowań do wyjazdu na urlop i samego urlopu, ale gratuluję pomysłu! Mam nadzieję, że jeszcze wymyślisz coś fajnego i uda mi się wziąć udział :)
    Bardzo fajne prace zostały zgłoszone i nagrodzone! Misiaczki są przeurocze :) Pozdrawiam wciąż urlopowo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Gosiu za wyróżnienie, miło mi, zwłaszcza, że to ja zostałam namówiona przez Anitkę, powinnam się podzielić nagrodą:) hehe:) cieszę się, że mogłam uczestniczyć w takim zacnym gronie w tym wyzwaniu, bo podobnie jak Uła, przestałam w nich brać udział i w ogóle jakoś już ich nie śledzę... Ale cieszę się Gosiu że u Ciebie jest inaczej! Pozdrawiam serdecznie i ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wszystkim , piekne prace i dziekuje za zabawe . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prace, ja choć zamierzałam wziąć udział w Twoim wyzwaniu to nie zdążyłam moje pracę będą gotowe dopiero w przyszłym tygodniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wszystkim dziewczynom :) Niestety nie zdążyłam zagłosować. Wspaniałe wszystkie prace :) Dziękuję za wspólną zabawę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie brałam udziału w wyzwaniu, ale podziwiałam wszystkie prace i próbowałam niektóre szczegóły zapisać w pamięci. Przydadzą mi się w mojej małej twórczości. Gratuluję wszystkim uczestniczkom weny twórczej, osobom nagrodzonym wspaniałych niespodzianek od Małgosi - wiem coś o tym jej nagradzaniu. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty