Hej!

Witajcie!
Trochę mnie tutaj nie było, ale jestem,żyję i może powoli zacznę coś publikować!
Dziękuję za Wasze odwiedziny, komentarze i życzenia świąteczno - noworoczne. 
Dzisiaj jeszcze bez nowych prac, może uda mi się wreszcie coś przez weekend stworzyć. 
Na razie, choć z lekkim poślizgiem, podziękuję za Wasze kartki bożonarodzeniowe, jakie do mnie nadesłałyście:

Ewie


Alinie


Agnieszce


Anicie


Krysi


Agacie


Małgosi


Lidzi


Małgosi


Ewie


Uli


Dorocie


Wszystkie kartki zdobią dumnie mój kominek :)


***
W następnym poście chciałabym ogłosić kolejne "podaj dalej" bo ostatnie bardzo szybko do mnie dotarło.
No cóż, nowy rok - i masa roboty przede mną!!!
I to wszelkiego rodzaju!

Pozdrawiam Was serdecznie :)



19 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki do Ciebie dotarły, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie masz na tym komink :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki jak się ogarnę napiszę 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko, miło dostać takie piękne kartki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu! Prześliczne Karteczki otrzymałaś, A kominek masz super - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. All of the cards are so beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki i tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu fajnie że już jesteś :-) Kartki cudne dostałas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu pięknie masz udekorowany kominek. Karteczki śliczne wszystkie bez wyjątku. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kolekcja kartek od dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki dostałaś Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale kartki do Ciebie dotarły:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam udekorowany kominek i życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kartki dostałaś!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty