Dekorujemy

Witajcie!
Postanowiłam, że się nie poddam - 
narastającej chandrze, zniechęceniu, bólom kręgosłupa i jeszcze kilku innym rzeczom, dzięki którym ostatnio po prostu nic mi się nie chciało. Czasem nawet wstawać i wychodzić z domu.
Takie mnie jakieś zwątpienie ogarnęło ...
Za dużo by pisać ...
Ale kilka Waszych komentarzy, dobrych słów, kilka wizyt na nieznanych blogach i własne przemyślenia sprawiły że energia jakoś powróciła.
Zaczęłam więc od tego, co naprawdę lubię i sprawia mi przyjemność - 
od dekorowania, tym razem nie tylko pierniczków.
Pierniczki zresztą też, bo obiecałam kilku osobom,
ale wlazło mi coś w kręgosłup i nie mogę za długo się forsować.
Mam więc dziś dla Was kilka migawek z mojego domu. 
Zapraszam ...


Tak sobie udekorowałam parapety w kuchni


poniżej pierwsza wersja dekoracji komody ... a w lustrze ja - bez makijażu!!!


A tak spędzałam dzisiejszy wieczór, dopóki mi plecy nie dały znać o sobie.
Chcąc niechcąc muszę rozłożyć robotę na kilka dni .


 I na dzisiaj to wszystko,
o moich kolejnych poczynaniach napiszę wkrótce :)
Dobrej nocki dla Was 
Gosia

14 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje domowe i radość z ich wykonania:). Zrobiło się bardzo świątecznie:). A pierniczki wymiatają - super:). Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne dekoracje. Stworzyły wspaniały i bardzo nastrojowy klimat :) A pierniczki udekorowane przez Ciebie to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your decorations are gorgeous!! I love the Nativity scene!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu pieknie masz w domciu, tak świątecznie :) U mnie też już dekoracje rozłożone ;) Pierniczki gotowe, do Twoich im daleeeeeeko, ale cóż, walczyłam dzielnie. Gosiu zdrówka i dobrego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgoniu, cudne i bardzo klimatyczne dekoracje. I nawet bez makijażu wyglądasz pięknie.
    Zdrówka Ci życzę oraz radości i pokoju w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu! Prześliczne Dekoracje, Od razu weselej w domu jak się trochę go Upiększy, Ja jestem w trakcje dekorowania, Gosiu Pięknie wyglądasz, ja w życiu nie miałam makijażu Pozdrawiam Serdecznie i Życzę Ci samych radosnych chwil

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, piękne dekoracje! Ja tak po troszku zaczynam to robić, małymi etapami - wszystko w tak zwanynym między czasie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje. Nadają super atmosfery :) szczególnie podobają mi się Twoje latarenki. Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje!święta juz moga byc😊ale przede wszystkim zdrowia i siły dla Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pięknie, ależ świątecznie! :* jestem zachwycona :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne!!! Świątecznie i nastrojowo, jest magia :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    starbet789

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty