Mikołajki :) ...

... zorganizowała nam Ula.
Moją Mikołajką została Marylka Weekendowe Robótki.
Spójrzcie, czym zostałam obdarowana:


 
Piękna kartka z aniołkiem, moje ulubione czekoladki, wycinanki i te malutkie cudeńka, 
frywolitkowe śnieżynki!
Zawsze podziwiałam u dziewczyn umiejętność wykonywania tych delikatnych ozdóbek.
Marylko, bardzo Ci dziękuję za udaną wymiankę :)

 A ode mnie poleciały:

Kartka,  parę wycinanek i odbitek


Czekolady w świątecznych ubrankach, oraz parę pierniczków


Zaglądnijcie na bloga Marylki aby poznać jej opinię co do wymianki. 
Podziękowania należą się również organizatorce Uli, za udaną zabawę :)
Miło jest dostawać takie podarki!




Pozdrawiam Gosia :)



15 komentarzy:

  1. Gosieńko cieszę się, że wymianka udana :) piękne preznety przygotowałyście sobie nawzajem :) dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności otrzymalaś Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wymianka. Fantastyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu! Pięknie się wymieniłyście, Też lubię te czekoladki :-) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu pięknie się obdarowałyście!! Aż serce rośnie, że ten nasz blogowy świat jest pełen życzliwości :)). Frywolitkowe gwiazdki cudne, a Twoje zdobione pierniczki są niesamowite!! Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu cieszę się że moje skromne upominki się podobają :)
    Bardzo dziękuję za Twoje cudeńka,które otrzymałam,pierniczki są obłędne :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty. Wymianka udana. Małgosiu, pozdrawiam i życzę rodzinnych, ciepłych, radosnych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka, a kartki cudne :)
    Zdrowych, pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. What gorgeous gifts!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty sobie zrobiliście, piękne są Twoje pierniczki - no miałabym dylemat jeść czy podziwiać?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńko, przepiękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wymianka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne wymiankowe prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    starbet789

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty