Kartka ślubna - zabawa u Ewy styczeń II i podziękowanie

I do tego z okienkiem :))



Druga kartka do styczniowego wyzwania u Ewy.
Została mi jeszcze wielkanocna :)

I przy okazji tego posta, chciałam podziękować trzem osobom za pamięć i niespodziankę jaką mi sprawiły:

Agulkowi - Agatce za piękną karteczkę


Agnieszce za wspaniałą paczuszkę (papierki, wstążki, czekoladę i mydełko Dove :)
oraz ukwieconą kartkę


Małgosi za wypasioną paczuchę (piękne wiosenne papierki, kwiatuszki, słomki, listki i inne przydasie oraz cudną kartkę



Trio razem


Dziewczęta, dziękuję Wam bardzo, sprawiłyście mi wielką radość!

To wszystko na dzisiaj,
buziaki
Gosia



16 komentarzy:

  1. Cudowna ślubna karteczka! A jakie prezenty!Małgosiu, wszytskiegp najlepszego!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatna i elegancka kartka ślubna!
    Piękne karteczki otrzymałaś, ja też dołączam do życzeń- wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka przepiękna! Cudne są te papierki :)
    A prezenty dostałaś wspaniałe. Życzę Ci wszystkiego najlepszego! Samych dobrych dni, wielu powodów do radości i oczywiście zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So gorgeous!! I love the window and the design!! The other cards are so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka ślubna piękna!!! A i kartki oraz różności od dziewczyn zachwycają :)). Serdeczności Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu cieszę się, że karteczka dotarła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu serdecznosci :) Miłego świętowania :) wspaniałości od dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka z okienkiem śliczniutka!
    Prezenty cudowne, a najważniejsze, ze od serca 💓
    Najserdeczniejsze życzenia i spełnienia marzeń, nawet tych najskrytszych!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekniutka karteczka, jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka jest cudna! I jaka piękna ta tekturka.
    Wspaniale zostałaś obdarowana, Gosieńko. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra prezenty :) a Twoja kartka zachwyciła mnie kompozycją kwiatową, niesamowita jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty