Namaluję Ci aniołka ...

Znacie słowa tej piosenki?
Śpiewałam z koleżankami w czasach beztroskiej młodości :)
Teraz zapomniałam jak to leciało.
A aniołka pomalowała Aga (dziękuję), a ja go umiejscowiłam na kartce.




Kartka ślicznie się błyszczy, a ja jak ta sroka bardzo lubię takie błyskotki brokatowe.
Do sztucznego światła trudno ten efekt uchwycić na zdjęciu.
Wracając do mojej rozdawajki tutaj,
żebyście tak całkiem w ciemno kota w worku nie kupowały ;)


 Najnowsze papiery, tekturki i stempelek od Laserowe Love znajdą się m. in. w niespodziance :))
Stempelek to komunijna dziewczynka.
Papierki są delikatne, świetne do komunijnych i ślubnych prac.

Do następnego napisania :)
Gosia


22 komentarze:

  1. Cudowna kartka z aniołkiem, Gosieńko.
    Ja pamiętam tylko piosenkę "Narysuję dla ciebie aniołka" Agaty Budzyńskiej, której namiętnie słuchałam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny aniołeczek Gosiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie oprawiony w karteczkę aniołek!
    Ja też jestem sroka i lubię błyskotki, więc tym bardziej zachwycam się Twoją karteczkę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie Małgosiu :) :) :) znam piosenkę :) narysuje dla Ciebie aniołka choc nie mnie o to prosisz w swych wierszach... :) Pedzę zapisać się na Twoje candy, bo nie byo mnie kilka dni a tu tyle się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wypas!!!!!Piękna karteczka wyszła :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest prześliczna Małgosiu !!! Pozdrawiam ceplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już widziałam tego aniołka. Jest prześliczny. Cudną karteczkę z nim stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so beautiful!! The image is gorgeous!! I love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka :) a piosenki to niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej piosenki, ale karteczkę cudną wymodziłaś.:) Super nagrody szykujesz Małgosiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka!!!
    Zawartość nagrody EKSTRA!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek słodki. Karteczka piękna. Piosenki nie słyszałam. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu,przesłodka karteczka i kusisz Kochana, kusisz:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeslodki aniołek. Cudna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu aniołek jak i cała kartka cudo!!! Piosenki nie znałam :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutki ten aniołek, prześlicznie to wygląda Małgosiu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka i aniołek to bardzo udany duet. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny !!! A piosenki nie znam ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, to jest namalowane! Wow niesamowite, wygląda jak żywe, jak żywa laleczka naklejona na kartkę, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty