CANDY, Candy, rozdawajka :))

 Witajcie :)

Mam dziś dla Was niespodziankę - zapowiadane wcześniej małe rozdanie!!! To będzie taki prezent mikołajkowo - świąteczny. 



tu widać wyraźniej :)

 Taką formę candy widziałam u Was na blogach i spodobała mi się. Zawsze to trochę tajemnicy, niepewności jest ...

To, co będzie zawierało pudełko, będę stopniowo pokazywać w kolejnych postach na blogu. 

A finalnie zawartość całej paczki pokażę 7-go grudnia, wtedy też ogłoszę zwycięzcę rozdania.

Warunki?

Niespodzianka jest przygotowana dla moich miłych obserwatorów i komentatorów. Dla tych, którzy mnie odwiedzają i zostawiają dobre słowo. 

Kto ma ochotę, zabiera do siebie banerek.

Jedyne o co proszę, to o wyrażenie zgody na wzięcie udziału w zabawie, wpisane w komentarzu poniżej posta.

I to wszystko :)

Zabawa trwa od dzisiaj, 17-go listopada do 6-go grudnia (włącznie). 

Edit: Termin przesunięty do 11 grudnia!!!

Wyniki w sobotę lub niedzielę :) 

Zapraszam Was serdecznie :)

A teraz czas na pierwszego cukierka :))





 Ta puchata świąteczna kartka będzie dla Was.

Uff, na dzisiaj to wszystko.

Pozdrawiam Was, trzymajcie się zdrowo i zapraszam do zabawy.

Gosia


35 komentarzy:

  1. O super! Lubię niespodzianki, więc zapisuję się porywa banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianka, tajemniczy prezent, chętnie się zapiszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka Gosiu. Lubię niespodzianki, czasem wpadam do Ciebie z dobrym słowem. Jeśli mogę to z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu jak znam Ciebie to prezent będzie piękny i na bogato. Już się usmiecham do tej ślicznej karteczki :) Oczywiście z wielką radością zapisuję się na Twoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie już powalił ten pierwszy cukierek :) Cudowna karteczka :) A i do zabawy się chętnie przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu bardzo króciutko i nie wiem czy też mogę, ale jeśli tak to zapisuję się na rozdawajkę. (W razie czego podam adres do PL do Rodziców by nie narażać Cię na dodatkowe koszty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, przepiękna kartka,ja zawsze Cię podziwiam że twoje prace są dopracowane w każdym calu i wszystko do siebie pasuje 🙂
    Oczywiście zapisuje się do zabawy, może los się do mnie uśmiechnie 😉
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko ja to już do tego pierwszego cukieraska nawet jakby był sam chętnie staje😀 Cudna kartka, uwielbiam te Twoje warstwowe karteczki. Każda zawsze jest dopieszczona i idealnie skomponowana. Buziaki😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka śliczna tak na bogato. Obserwatorem jestem i z dobrym słówkiem też czasami wpadnę więc jeśli mogę to zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, niespodzianka? I jeszcze od Ciebie!Każdy by chciał:-D Wyrażam chęć, jeśli mogę:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj super uwielbiam niespodzianki, w związku z tym zapisuję się do zabawy, banerek już u mnie wisi. Karteczka przepiękna, taka warstwowa, uwielbiam takie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Już samo ustawienie się w kolejce po Twoje cukieraski sprawia mi przyjemność :) ale wiem, ze kolejka będzie dłuuuga bo Ty cuda robisz , no kto by nie chciał :) Staję i ja w tym candowym ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosieńko, ale emocjonująca zabawa. Oczywiście, że ustawiam się w kolejce po niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, tajemnicza jesteś :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    Kartka jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu kochana, z przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy, grzecznie ustawiając się w długiej kolejce :). Uwielbiam Twoje prace, a puchata kartka jest przepiękna!! Banerek porwałam :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię niespodzianki więc chętnie spróbuję szczęścia:) Zabieram banerek i cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dołączyłam do grona obserwatorów, chętnie dołączę do zabawy, zabieram banerek. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu uwielbiam niespodzianki więc z radością staję w kolejce po to pudło. Penie bedzie bardzo bogate a po karteczce sądząc zawartość będzie piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. :) Chodź ostatnio komentuję mało, bo magisterka, dzieci, i praca, mam nadzieję, że mnie nie wykluczysz, staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna świąteczna karteczka :) Oczywiście banerek porywam i zapisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też Gosiu chętnie wezmę udział w Twoim tajemniczym Candy. To prawdziwy mikołajkowy prezent - wkładasz rękę pod poduszkę i czujesz, że jest, ale nie wiesz co:))) Uwielbiam ten klimat. Pierwszy cukierek jest niezwykle smakowity.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam niespodzianki wiec z wielka radością przyłączam sie do zabawy Gosiu 😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.... a pierwszy cukierek przesłodki...

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna karteczka!!! Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim candy:) Uwielbiam niespodzianki:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem u Ciebie od niedawna, ale się zapisze skoro zapraszasz. Kartka pięknie wyszła w tym czerwonym kolorze. Krasnalek taki Uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy mogę stanac w kolejce po ten upominek, dawno u Ciebie nie byłam bo i czasu na blog i przeglądanie u innych jakoś tak ostatnio mniej, do tego rozne zmartwienia...ale ja nie o tym.
    Zachwyciła mnie Twoja karteczka taka bardzo bogata, nigdy jeszcze takiej nie robiłam i fajnie by byloby przyjrzeć się z bliska wykonaniu. Bardzo mi sie podoba i te kolory, wszystkie detale sprawiają ze nie idzie oczu od niej oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  28. No i uciekł mi komentarz 😂a chciałam napisac, że to pudełko z niespodzianką wyglada bardzo intrygujaco. Więc jesli mogemogę wziąć udzialudział w losowaniu swiatecznego upominki to staje w kolejce z radoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudna karteczka :D Niespodzianki zawsze są super, zgłaszam się do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne rzeczy przygotowałaś do rozdania. Staję w kolejce po te cudowności. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo... Jeśli jeszcze nie jest za późno to zapisuję się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Skoro przedłużasz termin Candy to skorzystam i się zapisze. Ogromnie lobię Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna kartka, jeśli mogę to zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i ja do zabawy, milutko tu zajrzeć i bardzo milutko byłoby otrzymać świąteczny upominek!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyrażam zgodę na wzięcie udziału w zabawie :) Chętnie obserwuję i komentuję :) Niedawno piersze tu zajrzałam i tak już zostałam, więc dobre słowo zostawiam, lubię ręczne robótki i pomysłowe wykonania, a taka śliczna karteczka sprawi mi wiele radości, jeśli właśnie u mnie zagości :) Pozdrawiam i życzę miłych Adwentowych dni!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty