Misiowy chustecznik

 Hejka w niedzielę :)

U mnie słoneczko pięknie świeci, ale wieje okropny wiatr i jest zimno. Na szczęście mogę zostać w domku i zaprosić Was do obejrzenia mojej kolejnej decu - pracy.

Jest to pudełko na chusteczki, tym razem kwadratowe. Będzie to prezent w moim "podaj dalej", które baaardzo rozciągnęło się w czasie. Mam nadzieję, że tym razem się uda zfinalizować zabawę i nic nie pokrzyżuje mi planów. Tym bardziej, że prezenty są gotowe. 






 
Pudełko zgłaszam na czerwone Link Party.
 

Bogusia ma też fajny pomysł na zabawę w przyszłym roku, może zechcecie się przyłączyć?
 

 I to wszystko na dzisiaj, miłej niedzieli Wam życzę i uważajcie na siebie.
Buziaki,  Gosia 

24 komentarze:

  1. Przecudne z duchem świąt pudełko!!! Fantastyczne:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe misowe cacuszko :) Gosiu podeślij trochę słonka, bo na Kujawach jest buro i mży. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny chustecznik Małgosiu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNY!!! I motywy i kolorki - SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, pudełeczko jest maga cudne!!!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko, wspaniały chustecznik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny! Pięknie go Gosiu wykonałaś! Podziwiam każdy szczegół.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne misiowe pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu przepiękny chustecznik, jest taki elegancki:) bardzo mi sie podoba i poczułam swieta :):);)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny misiowy chustecznik :) Fantastyczny świąteczny klimacik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu super jest, Bardzo mi się podobają te ornamenty no i misiaczek w kole. Rewlacyjny pomysł, wiadomo gdzie przód chustecznika. Cudnie jest !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu stworzyłaś coś pięknego 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, mam te misie :) :) ale jeszcze ich nie wyklejałam ;) Twój pomysł na "oprawę" dla misiaków jest super :) czerwony kolor pięknie pasuje do całej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczy chustecznik!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny chustecznik. Jestem pod wrażeniem. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, świąteczny chustecznik Gosiu! Piękny ten czerwony odcień! A złoto dodało takiej elegancji i stylu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny chustecznik Małgosiu, wspaniale się prezentuje.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny! Bardzo mi się podoba kolorystyka i te medaliony na bokach :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny kolor, chustecznik wygląda przepięknie ozdobiony ornamentami i misiaczkami.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pudełeczko wykonałaś. Ktoś będzie miał szczęście jak je otrzyma :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty