Świąteczny exploding box i ATC #scrapmas2021 #asiaszulik

 Witajcie :)

Dzisiaj ostatnie prace jakie zdążyłam zrobić na Scrapmas.

A już miałam się poddać  ....

Trzy prace jeszcze zostały zaczęte i nieskończone, cóż, muszą poczekać dalej na swoje 5 minut :)

Dałam radę zrobić jeszcze pudełko z piernikową choinką w środku:





 Powstały również świąteczne maluszki - ATC


I tym miłym akcentem kończę wspólne scrapowanie z Asią Szulik, Dzień 20 

https://www.youtube.com/watch?v=SlAySfhBtPc 

Dzień 23

https://www.youtube.com/watch?v=CgWpKn4CDE8 

Asi dziękuję za piękne inspiracje i motywację do działania, Wam dziękuję za miłe komentarze, a sobie dziękuję że dałam radę :))

Buziaki :)


14 komentarzy:

  1. Gosiu, Twoje prace naprawdę robią wrażenie :) brawo za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak, zwolenniczka ATC nie jestem bo nie przepadam za takimi małymi formami ale box i ta piernikowa choinka w środku jest boski !! Brawo Ty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ozdobione pudełeczko! Piernikowa choinka jest fantastyczna :) A te Twoje ateciaki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wspaniałości:) Choinka w pudełeczka jest fantastyczna, a karteczki są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ta piernikowa choinka jest niezwykła :) a te ATC wprost przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności, Gosiu. Piernikowa choinka skradła posta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same ładne rzeczy zrobiłaś. ATCiki świetne nawet mogą być zawieszkami świątecznymi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczności stworzyłaś Gosiu :) Wspaniały box, a te ateciaki jakie fajowe, ten z bałwankiem jest dla mnie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, przepiękne prace, BRAWO:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowy box!! Cudownie ozdobiony!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny box, pięknie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Prace cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne prace a wnętrze boxa po prostu mnie urzekło. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty