Życzenia świąteczne

 

"To właśnie tego wieczoru
Od bardzo wielu wieków
Pod dachem tkliwej kolędy
Bóg rodzi się w człowieku" *

Niech ta magiczna moc wigilijnego
wieczoru przyniesie Wam spokój i radość,
A każda chwila świąt Bożego Narodzenia
niech żyje własnym pięknem



*cytat z wiersza "Wieczór wigilijny" Emilia Waśniowska

 



 ***

Przychodzę już dzisiaj do Was z życzeniami świątecznymi, bo jak wiadomo, każdy jest zabiegany, każdy ma jeszcze mnóstwo spraw do załatwienia i ogarnięcia przed świętami.

Dziewczyny, w temacie mojego candy - tak,tak, tego sprzed roku!

Chciałam większość z Was obdarować piernikami, bo takie było życzenie wielu z Was. 

Część paczek już poszła, może zdąży na Święta, choć z pocztą różnie bywa. Do większości nie miałam adresu, próbowałam się skontaktować na maila i będę jeszcze próbować.

Do reszty przesyłki dotrą z życzeniami noworocznymi.

Sorry, nie dałam rady wcześniej, codzienność mnie pokonała.

Wszystkiego dobrego na to radosne świętowanie, trzymajcie się zdrowo i ciepło :)

Gosia

19 komentarzy:

  1. Gosieńko, życzę Ci radosnych, spokojnych, rodzinnych świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałych, radosnych Świąt Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i cudownych świąt zimowych, dużo zdrowa i Roku 2022 bez covida.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu dziękuję za życzenia i przesyłkę która idzie :-) Szczerze to ja pierników w tym roku nie piekłam, więc stokrotne dzięki. Co do życzeń to dziękuje bardzo. Ja w tym roku to życzę Wam Wszystkim dużo zdrowia bo ono teraz najważniejsze!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, Tobie również zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt! I więcej czasu dla siebie :) A ja w tym roku piekłam pierniki wg udostępnionego przez Ciebie przepisu i dekorowałam masą cukrową. Dziękuję za inspirację i że się tym podzieliłaś :) Pochwalę się za jakiś czas na blogu :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, cudownych Świąt dla Ciebie. Dziękuje za piękne życzenia - urzekł mnie ten cytat.
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Piękny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu! Cudownych i Radosnych Świąt! Zdrowych i w gronie rodziny!
    Dziękuję za cudownego Anioła i fantastyczne pierniczki!
    Uściski
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, cudownych pachnących choinka i piernikami świat !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałych, zdrowych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rodzinnych błogosławionych Świąt Małgosiu :) Chciałam Ci kartke wysłać, ale chyba kiedyś wspomniałas o przeprowadzce, więc adres pewnie nie aktualny. Wszystkiego dobrego kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ŻYCZĘ 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka!
    Piękna jest radość w Święta,
    Ciepłe są myśli o bliskich,
    Niech pokój, miłość i szczęście
    Otoczą dzisiaj nas wszystkich!
    Wszystkiego najlepszego
    z okazji Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna karteczka :):) pozdrawiam serdecznie i przesyłam świąteczne życzenia: wszystkiego wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu dużo zdrówka życzę i odpoczynku😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you so much for the wonderful information. I appreciate it very much.
    Premier League
    Play Football

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty