Komplet na 18-te urodziny

 Witajcie po długiej przerwie ...

Tak długiej to u mnie nie było. Ale w grudniu wydarzyło się coś, co przelało czarę goryczy, że tak to nazwę. 

Wpadłam w zniechęcenie, totalne rozczarowanie i niechęć do wszystkiego, nawet do robótek.

Z czasem, po takich różnych przejściach człowiek staje się jak blaszany drwal - a potem rdzewieje ...

A może już cały dzisiejszy świat zardzewiał?

Póki co jakoś się pozbierałam, coś zaczęłam tworzyć.

Zmieniam jednak trochę formę bloga, będą raczej zdjęcia, mniej opisów. 

Chciałam jeszcze podziękować na kartki świąteczne dziewczynom, które o mnie nie zapomniały, choć ja nie wysłałam: IzieAgnieszceLudce 


 ***

 Jakiś czas temu znajoma poprosiła mnie o kartkę i tort dla chrześniaczki z okazji 18 tych urodzin.

Powstał taki komplet:






To tyle na dzisiaj

Gosia


6 komentarzy:

  1. Jak się cieszę, że jesteś! I mam ogromną nadzieję, że jest już lepiej. Czasem tak bywa, że wiele rzeczy spada nam równocześnie na głowę i trudno się podnieść. Życzę Ci teraz samych dobrych chwil i słonecznych dni. Chęci do tworzenia, bo Twoje prace są cudowne i bardzo mi ich brakowało :) I nie inaczej jest dzisiaj. Karteczka jest prześliczna, a tort to prawdziwe mistrzostwo świata :) Gratuluję umiejętności i talentu. I głowa do góry, bo teraz musi już być tylko lepiej. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności powstają u Ciebie Gosiu. Oj znam ten stan niemocy, ale trzeba szukać choć małej rzeczy, która sprawia przyjemność i chwycić się tego kurczowo. Ucieszą mnie i innych zapewne też, krótkie posty, a może z czasem się rozpiszesz. Życzę dużo sił u pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  3. No takie ciacho to tylko u Ciebie, można się najeść oczami. Szkoda byłoby mi pokroić taki tort, dzieło sztuki. Cieszę się ze wróciłas , czekam na kolejne prace i życzę radości życiowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko, wspaniały komplet, zwłaszcza torcik skradł moje serce łasucha:)
    Kochana, nie trać nadziei na lepsze jutro, na świecie jest mnóstwo zła, ale i tyle samo dobra.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądałam do Ciebie Gosiu i czekałam cierpliwie a dzisiaj taka niespodzianka:) ciesze sie ze jestes! Nie przestawaj tworzyć bo robisz to swietnie, bloga nie musisz prowadzić ale działaj bo szkoda chować talent do szuflady! Zestaw rewelacja mniam:) pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. no po prostu rewelacyjny zestaw! pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Powroty - kartka urodzinowa

  Witajcie moi drodzy! Wracam po długiej przerwie. Dużo się pozmieniało w moim życiu w ostatnim czasie. Wydarzyły się rzeczy dobre i złe, o ...

Popularne posty