Kartka komunijna i nowa strona :)

 Witajcie w maju :)

Czas leci nieubłaganie, wiosna w pełni, pracy dużo i w domu, i w ogrodzie :) U Was pewnie też?

A u scraperek gorący okres komunijny.

U mnie również wpadło kilka zamówień. 

Jedną propozycję pokazuję dzisiaj na blogu




 Kartka zadebiutowała również na mojej nowej stronie na fejsbuku, do odwiedzenie której serdecznie Was zapraszam :)

https://www.facebook.com/profile.php?id=100092273705263


Pozdrawiamy ciepło:

Gosia i Karol, który dziękuje za odwiedziny na swoim Info zakątku i wciąż planuje nowe posty :))


4 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka! Cudna jest ta tekturka :) U mnie jeszcze, właśnie taka, czeka na wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zaczynasz maj. Śliczniutka karka ozdobiona przepięknymi kwiatami. Idealna na Pamiątkę I Komunii Świętej.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż Gosiu, czas na zmiany, choć przyznam się że poprzednie Twoja strona bardziej mi się podobała. Co do kartki to jak to zwykle u Ciebie cudna jest . Zawsze mówiłam że idealna tekturka lub haft to już połowa sukcesu kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko, karteczka przepiękna, podoba mi się kolorystyka i idealna kompozycja.
    Ja jestem zupełnie niefacebookowa, więc pozostanę przy blogu.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Anioł na desce i na kominie :)

  Witajcie moi drodzy :) Dziękuję za miłe słowa w poprzednim wpisie, części z Was udało mi się odpowiedzieć, do części nie mogłam się dostać...

Popularne posty