Komunijna kartka - sukienka

 Witajcie :)

Mam dziś dla Was kartkę komunijną w kształcie sukienki. Koronki doklejałam na całym dole sukienki, dodałam trochę błysku :))

Zanim kupiłam wykrojnik, wycinałam nożyczkami kształt kolejnych warstw. 





Ładna prawda?

Dziękuję za Wasze odwiedziny, ja postaram się wpaść z rewizytą jak tylko wygospodaruję trochę wolnego czasu. Na razie to kiepsko.
Póki co dziękuję, także w imieniu Karola, który cieszy się z Waszych odwiedzin i komentarzy na Info Zakątku.
Kartki tam pokazywane są moje, nie udało mi się jeszcze zarazić mojego AS-a pasją do ich tworzenia, a raczej po prostu jest mu trudno manualnie. 

Pozdrawiamy Gosia i Karol


8 komentarzy:

  1. Fajna ta kartka. Przyznam że w kształcie sukienki widzę po raz pierwszy a trochę tych kartek komunijnych się już naoglądałam, wszak miesiąc maj to typowy miesiąc komunijny. Bardzo mi się Twoja kartka podoba. A Karol chwała mu za to że w ogóle założył bloga !! A Ty pamiętasz swoje początki ?? choć jak mniemam miałaś więcej lat jak go zakładałaś niż Twój syn ma teraz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i faktycznie nietypowy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną sukieneczkę wykonałaś na Komunię. Ciekawa forma kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna jest ta kartka, Gosieńko, fajna alternatywa dla tradycyjnych ksztłtó.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta sukienusia :) Ciekawa forma kartki komunijnej. Będzie cudowną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i delikatna dzięki tym warstwom koronek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Powroty - kartka urodzinowa

  Witajcie moi drodzy! Wracam po długiej przerwie. Dużo się pozmieniało w moim życiu w ostatnim czasie. Wydarzyły się rzeczy dobre i złe, o ...

Popularne posty