Coraz bliżej Święta ...

I w takim oto duchu i klimacie powstają u mnie kolejne kartki świąteczne.
Dzisiaj dwie - w błękicie i czerwieni. Ciekawa jestem, która bardziej Wam się podoba?








Kartki powstały z pięknych papierów Magicznej Kartki, do tego śliczna wycinanka od Ewy, tekturowy napis z Papelii, gwiazdki i perełki. Napis i choinka są posypane brokatem i pięknie się błyszczą, czego, niestety, zdjęcie nie oddaje. Bardzo trudno jest fotografować przy pochmurnym niebie. Też tak macie? 
Tyle na dzisiaj, zmykam do zajęć, bo trzy osoby czekają na niespodzianki ode mnie, więc każdą wolną chwilę staram się na rękodzieło wykorzystać. 
Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze.
Buziaczki!!!

23 komentarze:

  1. Obie karteczki śliczne. Jednak błękitna z choineczką bardziej wpadła mi w oko. U mnie także pochmurno i zdjęcia wychodzą takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórcza wena wstąpiła w Ciebie. Obie karteczki świetne i dopracowane. Ta druga z kwiatami bardziej mi się podoba, dzięki zastosowaniu takiego układu na karteczce, wygląda jak zazdrostka powieszona w oknie, oznajmiająca zbliżające się święta. Brawo Małgosiu.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są piękne, jednak bliża mojemu sercu jest niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ośnieżona choinka na pierwszej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są śliczne Małgosiu! Ja w tym roku też mocno brokatowa jestem i kompletnie nie potrafię zrobić dobrych zdjęć. Trudno pokazać delikatny urok błyszczących elementów. Ale na żywo na pewno będą zachwycać. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki wybór, obie piękne , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne, obie, ale jak bym musiała wybrac to skłoniłabym się ku tej niebieskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam, dziewczyny, bardzo,bardzo za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twórczo i elegancko potworzyłaś nowe karteczki!
    W najbliższych dniach zabieram się za "wielkie kartkowe próbowanie", może coś mi przydatnego wyjdzie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to czekam z niecierpliwością na Twoje karteczki! Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. O rany, obie są niesamowite i nie umiałabym zdecydować, która ładniejsza, bo są bardzo różne :) bardzo klimatyczne cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać,że już magia świąt.Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie piękne, ale w czerwieniach więcej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie sliczne ale mnie sie bardziej niebieska podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie sliczne ale mnie sie bardziej niebieska podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne karteczki! Bardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne :) mnie się podoba ta czerwona najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne :) Bardzo lubię niebieski stąd lekko wygrywa u mnie niebieska kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam pięknie za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Obydwie są piękne, ja jednak gustuję w niebieskich barwach, więc ta pierwsza mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty