Kartka ślubna i wygrana.

Witajcie,
Dzisiaj jedna z karteczek na ślub. Grafikę z Parą Młodą znalazłam na Pintereście i bardzo mi się spodobała.




 

I jeszcze się pochwalę moją wygraną w Candy u Magdy. Madzia podzieliła się ze mną super papierkami, kwiatkami, wstążeczkami i całą masą rozmaitych wycinanek. Na pewno znajdą one swoje zastosowanie. Bardzo Ci, Madziu dziękuję za świetną niespodziankę. 



A jutro będzie świątecznie i czymś jeszcze się pochwalę. Tymczasem dobrego wieczoru Wam życzę, do jutra. 

11 komentarzy:

  1. Bardzo piękna i elegancka karteczka. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka ta kartka :) I gratuluje tak fajnego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże się cieszę Małgosiu, że zostałaś obserwatorem mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka i cudowne prezenciki otrzymałaś.Gratuluję Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka i gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna karteczka, grafika urocza, ciesze się że jesteś zadowolona z niespodzianki, dziekuję za wspólną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka! I ta para młoda - słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka!!! Gratuluję wygranej :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :) Grafika jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka sympatyczna karteczka, taka z poczuciem humoru:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty