Tort i niespodzianka

Witajcie!
Dzisiaj słodko, śnieżynkowo i bałwankowo - a na koniec niespodzianka!


Torcik, o smaku czekoladowo - waniliowym, przekładany masą mocno czekoladową i zielona masą budyniową na Kubusiu. A dekoracja - zimowa jak widać ;)



A jeśli chodzi o niespodziankę - to taką oto dostałam od Lidzi z Misiowego Zakątka, jako nagrodę w ramach zabawy Pochwal się - Wypieki. Jak widać, Lidzia zaopatrzyła mnie w akcesoria nie tylko potrzebne przy wypiekach ale i przydatne do karteczkowania. Bardzo Ci, kochana dziękuję za śliczne prezenciki. A te zimowe scrapki są SUPER!!!


A Wam wszystkim dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Nawet nie wiecie, jaką mi tym sprawiacie przyjemność. Witam też nowych obserwatorów, czujcie się tu dobrze i swojsko. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
do następnego napisania.

30 komentarzy:

  1. Post jeszcze gorący, ale torcik w zimowej krasie piękny. Masz dar nie tylko do pieczenia, ale i do komponowania świetnych karteczek, więc przydasie od Lidzi szybko znajda swoje zastosowanie.
    Mniam, takim torcikiem to i ja bym nie pogardziła.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, daleko do Ciebie nie mam, więc i z tortem mogę pojechać ... ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Boski tort - jestem pod wrażeniem dekoracji :) I cieszę się jednocześnie, że moi synowie nie mają takich życzeń :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To była jeszcze w miarę prosta wersja. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Tort wygląda imponująco i pewnie jest pyszny.Wszystkiego najlepszego dla Nikoli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że smakował Nikoli i jej rodzicom.

      Usuń
  4. Torcik wygląda cudownie i wierzę, że tak samo smakuje. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny torcik Gosiu. Gratuluję świetnych przydasi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tort wygląda rewelacyjnie, lepiej niż niejeden z cukierni! Naprawdę świetny poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny torcik, czy to jest Olaf, czy tylko mi się tak kojarzy? oj wbiłabym w niego chętnie zęby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Założenie było, że Olaf, ale nie mam doświadczenia z lepieniem figurek, więc może ten mój bałwan nie do końca podobny do oryginału.

      Usuń
  8. Piekny tort i wyglada bardzo smakowicie az schrupac sie go chce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny tort i wyglada bardzo smakowicie az schrupac sie go chce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tort jest bardzo apetyczny a bałwanek - nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, cudooooo!!! Szczena mi opadła, tort wygląda fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ten torcik idealny! Zazdroszczę takiej wprawy we współpracy z masą cukrową... ;p
    ja też dostałam od Lidzi podobnie przydaśki :D najbardziej jestem zadowolona ze świątecznych foremek, niedługo "pójdą w ruch" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Różnie z tą masą bywa, a świąteczne foremki wnet wykorzystam przy produkcji pierniczków.

      Usuń
  13. Tort jak zawsze zachwyca pomyslowością! Piękny jest ! a i prezencik bardzo fajny! Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajowy :) smakowicie wygląda, no i nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!! Kapitalny torcik, a bałwan-słodziak:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chcę takiego torta :3 uwielbiam tą bajkę! A Olaf jak prawdziwy :) i gratuluję niespodzianki, jest super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty