Finał zabawy "podaj dalej"

Zabawę ogłosiłam u siebie na blogu w sierpniu, szczegóły tutaj.
Wprawdzie miałam trochę czasu, aby ją zakończyć, jednak chciałam to zrobić jeszcze w tym roku.
Jako chętne do wzięcia udziału w zabawie zgłosiły się:
Lidka z Misiowego Zakątka oraz Wiktoria z Mamuśkowych robótek.
Oto co dla Dziewczyn przygotowałam:

Dla Lidki



Dla Wiktorii



Jak widzicie, słodkości, pierniki, zawieszki, trochę przydasi (bazy albumowe i tekturki z Papelii) i karteczki z życzeniami. Wprawdzie planowałam przygotować coś innego, ale wyszło, jak wyszło. Życie zawsze weryfikuje nasze plany! Mimo to, mam nadzieję, że dziewczynom spodobała się niespodzianka i choć trochę są zadowolone, z tego, co otrzymały.
Kochani, ten post jest setny!
A że w styczniu u mnie okazji do świętowania jest dużo, wkrótce ogłoszę Candy. 
Na razie to tyle, dziękuję Wam bardzo za świąteczne życzenia.
Pozdrawiam serdecznie



21 komentarzy:

  1. Kochana, już Ci pisałam, że paczuszka bardzo mile mnie zaskoczyła. A te pierniki... tak piękne, że mam teraz niezły zgryz - zjeść, albo podziwiać ;-)
    Posta z moim podaj dalej gdzieś umknął w natłoku świątecznym i nadal nie ma chętnych. Dla zainteresowanych - czekam nadal na dwie pierwsze osóbki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znajdą się chętni, jak trochę opadną świąteczno - sylwestrowe emocje. Cieszę się, ze prezent Ci się podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pełen full wypas przygotowałaś dla dziewczyn. Muszą być zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko dogodziłaś mi tym prezentem i to bardzo. Wszystko takie super, a pierniczki rewelacja, leżą u mnie jeszcze nie zjedzone, bo aż żal mi je gryźć :) Dziękuję CI kochana jeszcze raz ogromnie. A ja swoją zabawę podaj dalej pociągnę po nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne prezenty, pozdrawam poświątecznie i pięknie dziękuję za moją paczuszkę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeszcze wielu setnych postów Ci życzę, cudowności wysłałaś
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko, zobaczymy, jak to się potoczy. Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Ślicznie i na bogato! Dziewczyny na pewno zadowolone. A że życie weryfikuje plany, wiem dobrze - wpadłam na szalony pomysł wyhaftowania dwóch w sumie dużych obrazków, ale potrzebowałabym kolejnego roku, więc musiałam spuścić z tonu :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też czasem spuszczam z tonu, jak widzę, że zwyczajnie nie dam rady. Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Z sercem stworzone! Wiem coś o tym jakie niespodzianki umiesz robić.
    Pozdrawiam poświątecznie i życzę samych radosnych i twórczych dni 2016 roku:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty przygotowałaś Małgosiu!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne niespodzianki :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszki przygotowałaś i dziewczyny na pewno były zadowolone :).

    Oj, tak życie potrafi płatać figle :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Drobiazgi są fajne i na pewno zapiszę się na następną taką akcję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty