Karteczek świątecznych ciąg dalszy ... i specjalne podziękowanie

Witajcie przedświątecznie!
U Was też taka krzątanina, czy raczej na spokojnie?
Ruch na blogach jakby mniejszy, pomimo tego pokażę jeszcze kilka kartek świątecznych.







Do przyozdobienia moich kartek użyłam tekturek z Papelii:










A takie karteczki z życzeniami dotarły do mnie od blogowych znajomych:




oraz mamy Lidki, Pani Krystyny


Karteczki są piękne, ale co najważniejsze się liczy, to Wasza pamięć o mnie! 
Ogromnie Wam za to dziękuję, za serce i życzenia.  

Pozdrawiam Was kochani i pędzę dalej do moich przed - świątecznych przygotowań!!!
Buziaki!


17 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie :) Najbardziej podoba mi się Twoja DLka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne, jak zwykle dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki Gosiu, bardzo mi się podobają, szczególnie ta z wesołym Mikołajem :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje karteczki Małgosiu!
    Cieszę się, że i moja dotarła do Ciebie i że Ci się podoba.
    Miłych przygotowań przedświątecznych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U progu Wigilii jeszcze raz Małgosiu - wesołych Świąt!

      Usuń
  5. Piękne karteczki Małgosiu, tak te wykonane przez Ciebie, jak i otrzymane od znajomych z blogów. Pamięć wyrażona takimi cudami jest bezcenna, na lata.
    Wesołych Świąt Tobie i Twoje rodzince życzę.)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe, ta z białą gwiazdą moja faworytka, cudowne :) wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki robisz nic dziwnego,że cudne dostałaś, pozdrawiam i Wesołych Świąt Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajecznie piękne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne wychodza spod twoich łapek ale dostawać też jest fajnie, prawda ? :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są Twoje kartki Małgosiu.Zdrowych ,pogodnych świąt i szczęśliwego Nowego Roku.Pozdrawiam,dziękuje za odwiedziny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna produkcja :)
    Wszystkiego najlepszego na Święta, zdrowia i radości z chwil spędzonych z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko cudne te karteczki zrobiłaś, a pierwsza (najładniejsza) jest moja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten Mikołajek rozwalił mnie swoim urokiem i wdziękiem, :) kapitalny! Taki optymistyczny bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty