Ho, Ho, Ho ... Mikołajowo ...

Witajcie w ten ulubiony dla wielu małych i dużych dzień!
Dzisiaj Święty Mikołaj rozdaje prezenty grzecznym dzieciom (i nie tylko).
Ja tak asekuracyjnie, jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę mikołajkową na blogu Strzępki i okruchy. Zgodnie z wytycznymi dzisiaj można było rozpakować niespodziankę i zaprezentować ją na blogu. Moim osobistym Mikołajem była Ola (tutaj jej blog).
Patrzcie jakie cudeńka otrzymałam:

 Trudno było się oprzeć, aby nie otworzyć paczuszki wcześniej ...

Oto zawartość:
I słodkości, i przydasie wszelakie,  


a pudełeczko zawierało coś jeszcze ...

                                                              ... prześliczną biżuterię! 

Olu, bardzo Ci dziękuję za wspaniały prezent!
Widać było, że włożyłaś w to serce, aby przygotować dla mnie niespodziankę.
Trafiłaś w moje gusta i wszystko bardzo, bardzo mi się podoba.

Ja natomiast miałam przygotować prezent dla Anetki, tutaj.
Aneta napisała w liście, że przydałby się jej ciepły szal, może rękawiczki czy skarpety.
Wiecie, że ja szydełkowa nie jestem, do igły mam nie po drodze, więc pozostało mi jedynie kupić szaliko - komin, aby choć trochę zadowolić obdarowaną. A że wolałam zrobić coś własnoręcznie, niż pójść na łatwiznę i kupić wszystko w sklepie, tak oto wybrnęłam z sytuacji:


Przygotowałam taki kolorowy notatnik:



                                                     Upiekłam kilka pierniczków:


Zawieszkę i kartkę pokazywałam Wam wcześniej:


Mam tylko nadzieję, że prezent spodobał się Anecie i nie zgłosi reklamacji!!!

A wczoraj znowu północ mnie zastała w kuchni:



Ale o tym wkrótce, bo dziś już pewnie Was zanudziłam ...
Pozdrawiam !



20 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty mikołajkowe otrzymałaś i sama wspaniałości wysłałaś. Jakie ciasteczka smakowite upiekłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję z całego serca za prezenty są cudowne wszystko śliczne notes prześliczny i będę miała gdzie zapisywać zamówienia,szal super pierniczki rewelacja ....raz jeszcze dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, z tych upominków stworzysz piękne prace, bo masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, ale mi się podoba ten patent z przywiązywaniem kokardek do kołonotatnika! No rewelacyjnie to wygląda :)
    a te pierniczki... mmm... ja muszę się wreszcie wziąć za ich robienie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą wymiankę miałyście, prezenty prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe prezenty, a pierniczków zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  8. No i to są Mikołajki
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Mikołaj, to na całego. Świetne prezenciki w paczuszce Ci przysłał, będziesz teraz szalała, oj będziesz.
    Anetce też piękny podarek zrobiłaś, a te pierniczki, aż przez monitor czuję ich zapach / bez aluzji żadnych/, pozwolisz, że jeszcze ich troszkę pooglądam, bo są piękne.
    Pozdrawiam Gosieńko.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty, było warto czekać, aż do Mikołajek, aby je otworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ho, ho ho!
    ;-D

    ale się "zapierniczyłaś"! O_o ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymianka. Gratuluję. A ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie. :) Mniam mniam...

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna wymianka i piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wymianka bardzo udana tak jak u mnie. Pierniczki bardzo choinkowe. Podpowiesz jak i czym je dekorujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, masą cukrową i lukrem, oraz wszelkimi jadalnymi ozdóbkami. Masę cukrową delikatnie zwilżam wodą i przyklejam na piernik, a potem już do niej klejem cukrowym przyklejam jadalne perełki itp.

      Usuń
  15. Super wymianka :) Bogaty ten Mikołaj, piękne prezenty :))).

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty wypaśne! Ale mi bardzo podobają się gwiazdki! Mi nie udaje się tak idealnie pokryć lukrem! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty Małgosiu - obie strony bardzo się postarały.
    A Twoje pierniczki są takie śliczne, że aż żal będzie je jeść.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty