Piernikowo mi ...

... czyli dalej "pierniczę"!
I chociaż narobiłam ich chyba ze sto, to w domu nie mam ani jednego marnego pierniczunia dla siebie! Rozeszły się one jak ciepłe bułeczki, inne pojechały w świat daleki, nawet za ocean.




  
Te są takie bardziej dekoracyjne, do powieszenia na choince, błyszczące brokatem i pomalowane na złoto i srebrno (wszystko oczywiście jadalne!)
A takie skromniejsze i bardziej do skonsumowania, jeszcze będę piekła.
Mam tylko nadzieję, że dam radę, bo gonitwa ostatnio wielka - i w domu, i w pracy. Wiadomo, koniec roku. Wy pewnie też tak macie. 
Dziękuję Wam, że pomimo tego, zaglądacie do mnie i słówko zostawiacie.
Pędzę dalej, buziaki!
A u mnie wnet setny post i urodziny (moje i bloga!), czyli będzie jakaś niespodzianka!
Zaglądajcie!!!
Dobrej nocki.
 


23 komentarze:

  1. Wszystkie wyglągdają bardzo apetycznie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie smakowite pierniczki a udekorowane są wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiuuuuuuuuuuuu, kochana kobietko dziękuję Ci za przesyłkę, jesteś wspaniała, nie wiem czym zasłużyłam sobie na takie cuda :D pozdrowionka, już niedługo pochwalę się paczuszką na blogu, a ja prosiłam o list niepolecony ;P szalenstwo! Buziaki i pozdrowionka, a Twoje pierniczki i piękne i SMACZNE!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Madziu niepoleconym to mogło zaginąć, albo nie dojść na czas. A tak niespodzianka już u Ciebie!

      Usuń
  4. Jaki pyszny pościk znów uszykowałaś! Można się naumieć fajnego dekorowania pierniczków. Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierniczysz w myśl zasady: szewc w podartych butach chodzi, tak i Ty dla siebie pierniczki w ostatniej chwili upieczesz i też "wyparują" szybciej niż je zrobisz. Piękne te na choinkę ale z brokatem, czy na pewno jadalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu, u mnie ta zasada jakoś często ma zastosowanie. A pierniki na 100 % jadalne, bo te dekoracje są na bazie barwników spożywczych, zakwalifikowanych jako jadalne, tak przynajmniej piszę producent. Ja staram się kupować u sprawdzonych sprzedawców, gdzie produkt ma etykietę, certyfikat itp. Jak pisałam w poście, te pierniki są bardziej do dekoracji, do powieszenia np na choince. Do skonsumowania to ja wolę takie w skromniejszym wydaniu.

      Usuń
  6. małe dzieła sztuki! Ja zrobiłam pierwszą turę pierniczków, jeszcze jutro będę piekła... a zdobić pewnie będę w przyszłym tygodniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko te Twoje pierniczki to takie małe arcydzieła sztuki, wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierniczki wyglądają jak malowane. Podziwiam Twój kunszt kulinarny, jesteś niesamowicie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowności zrobiłaś! nie dziwię się, że miały taki popyt! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu,jakie piękne pierniczki i na pewno smaczne,aż mi ślinka leci:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam za miłe słowa. Aż taka zdolna nie jestem, ja to po prostu bardzo lubię. Chciałabym jeszcze się nauczyć lukrowania, takiego na bazie białek. Podobają mi się takie koronkowe pierniczki. Ale wszystko przede mną!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorowe pierniki.Cudeńka wspaniałe na choinke. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorowe pierniki.Cudeńka wspaniałe na choinke. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, te pierniki wyglądają tak pięknie, że aż szkoda je zjeść :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko rozdałaś dobra duszyczko? Są prześliczne, to małe dzieła sztuki - aż żal jeść! Może zdążysz jeszcze upiec kilka dla siebie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale smaczne widoki!!! Aż bym sama takie schudłam ;) ją piekę jutro i też będę miała ten cudowny aromat w domu

    OdpowiedzUsuń
  17. Szewc bez butów chodzi... Tak to już jest. Pierniczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierniczki są cudne, aż pachną z ekranu ;), pomyśleć ze w zyciu nie piekłam pierników -aż wstyd .
    Buziaki, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. jak nie lubię pierników..to polewę chętnie wyliżę! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty