Ale mam dobre koleżanki!

No i znowu będę się chwalić i dziękować!
A stanie się to dzięki kilku wspaniałym osobom, które postanowiły mnie obdarować z okazji moich urodzin i imienin. Wyznam, że w życiu nie spodziewałam się takiej hojności. 
To teraz szybciutko biegnijcie po herbatkę, zasiadajcie i oglądajcie,
bo duuuużo zdjęć będzie!
Pokazuję w kolejności, w jakiej otrzymałam paczki.

Pierwsza przyjechała od Anitki, która uplotła dla mnie koszyczek i dołączyła pachnidła oraz kartkę z życzeniami:


 
 Jak widzicie - full wypas!!!
***
Następnego dnia listonosz przytaskał upominek od Wiktorii,
u której wygrałam Candy, ale Wiki  dołożyła też coś extra z okazji urodzin 


do łyżki, która bardzo mi się spodobała dołączył towarzysz - widelec, 
muszę pomyśleć jak ich razem wyeksponować, by zdobiły mi kuchnię.

***
Jak jeszcze nie macie dość achów i ochów,
to następny podarek od Uli





Karteczki, przydasie i cudowna skrzyneczka pełna kwiatków z foamiranu.
Wyobrażacie sobie moja minę po otwarciu paczki???

***
Ale, ale  dostałam jeszcze wspaniałą karteczkę od Agatki

***
Nie, nie to jeszcze nie wszystko!
Kolejną wielką niespodziankę sprawiła mi nieoceniona Alina





 Alinka dobrze zapoznała się z moją metryczką :)
Też wspaniałości, prawda?
***
I jeszcze dokładnie w dniu imienin dotarła paczuszka od Ewy



I znowu super prezenty!
***
Dziewczęta moje kochane, nawet nie wiecie, jaką wielką sprawiłyście mi radość!

DZIĘKUJĘ WAM STOKROTNIE ZA PAMIĘĆ I UPOMINKI!
Bo cóż mogę więcej napisać, czasem słowa nie wyrażą tego, co czuje serce.
***
I w tym to anielsko - dziękczynnym nastroju żegnam się dzisiaj,
do następnego napisania!
Buziaki :)


26 komentarzy:

  1. Przewspaniałe prezenty, same śliczności dostałaś!
    Gosiu, to musiały być cudowne urodziny i imieniny! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz, wszystkiego najlepszego! PIękności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty otrzymałaś Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zbiór cudowności! Najbardziej podobają mi się skrzyneczki, wszystkie 3 są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O patrz! spóźnione, ale baaardzo szczere - sto lat! Piękne prezenciki!

    OdpowiedzUsuń
  6. I taka niespodziewana radość jest najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgoniu, wszystkiego najlepszego!
    Cudowne prezenty - cieszę się razem z Tobą.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego Małgosiu :) 100Lat<3 gratuluję prezentów:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, wszystkiego najlepszego duzo usmiechu, zdrowia i oby ten nastrój z dzisiejszego dnia panował u Ciebie cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu! Wszystkiego Co Najlepsze, Żeby Cię zawsze spotykało , Prezenty Cudowne dostałaś - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka , pogody duchy i nieustającej weny twórczej. A prezenty od koleżanek blogowych dostałaś świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu- wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i ogromu twórczości! piękne prezenty dostałaś! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, cudownie zostałaś obdarowana, wszystkiego najlepszego Ci życzę. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prezenty!!! Wszystkiego najlepszego Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezenty piękne! to prawdziwa przyjemność otrzymać takie dowody pamięci! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale prezenty na bogato, slicznie. Wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Samych wspaniałości i cudowności z okazji twojego święta. Dziewczyny dały czadu z tymi podarkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co najlepsze Ci Gosiu życzę, a prezenty dostałaś fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu wspaniałe niespodzianki a ja spóźniona sie dołączam i zycze mnóstwa weny i radości z tworzenia! Oraz zdrowka:) sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu wspaniałe prezenty dostałaś. Niestety nie wpisałam się do metryczki to tam nie zaglądam a widzę ze dużo można się dowiedzieć o koleżanka blogowych. Mam nadzieje ze zapamiętam ze parę dni przed moimi imieninami ty masz swoje. Jednym słowem możemy razem się upijac haha. Spóźnione ale szczere przesyłam Ci życzenia dużo zdrówka, szczęścia i dalszej weny do tworzenia. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prezenty i coś dla oczu, twórczości i duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego naj...jeszcze raz 😃Piękne prezenty 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty