Dziękuję Wam ...

No, muszę powiedzieć, że tylu karteczek bożonarodzeniowych to ja się nie spodziewałam!
Wielką radość mi sprawiłyście, bo cieszyłam się jak dziecko otwierając kolejne koperty.
Dziękuję Wam pięknie za Wasze wspaniałe kartki i życzenia.
Przepraszam tylko, że nie do wszystkich udało mi się odpisać.
Jednak kolejne święta przed nami ...

Tymczasem podziękuję:
(kolejność przypadkowa)

Ewie - Hubce


Ewie Gil
  

Darii 

Iwonce
która dodatkowo obdarowała mnie śnieżynkami

Agnieszce
która dołożyła bombki

Uli

Agatce

Krysi

Lidzi

Anitce

Małgosi

Alince
również za śliczne śnieżynki

Ewie Jurewicz

Ani Klimkiewicz

 Ani Maksymiuk
kartka wymiankowa w zabawie u Uli

Dorotce 
 ***
Serdecznie Wam dziękuję za te wszystkie dowody sympatii.
Jeśli kogoś pominęłam, do krzyczcie!!!

Jeszcze pozostanie mi zaprezentować choinki i bombki do Alinki, ale to w osobnym poście.

Zapraszam Was też niedługo na urodzinowe Candy!

Ściskam i pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Małgosiu cudne kartki dostałaś i jak ich dużo !!! Fajnie było na te Święta tez dostałam dużo kartek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu! Śliczne Karteczki Dostałaś a ilość imponująca - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karteczki, każda inna i magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko, piękne kartki, cieszę się, że mogłam i ja Cię obdarować.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu ja oglądam Twoje karteczki i samej mi się buzia śmieje:)
    Cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. istny wysyp, sliczne, wyobrażam sobie Twoją radość ja miałam to samo otwierajac kartki od Was :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, piękne kartki, wspaniałe pamiątki.Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kolekcja :) super karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną kolekcja karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego za Twoje dobro w nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki dostałaś. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne karteczki dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie kartki dostałaś. Życzenia sms chowają się przy takich pocztówkach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki i tak dużo :) Pozdrawiam Noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki, cieszą oko takie miłe gesty:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki! to prawdziwa przyjemność otrzymywać dowody sympatii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki dostałaś Małgosiu, to wspaniałe uczucie. Ja wzruszam się za każdym razem gdy otwieram kopertę. Dziękuję też za Twoją! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale karteczki otrzymalas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kolekcja.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty