Takie sobie jajo - a w jaju inwazja!!!

Hej w sobotę :)
Dzisiaj 2 w 1.
Na blogu I like challenges mój dzień inspiracji, więc wymyśliłam jajo.



A u Ewy - inwazja




ale że moja inwazja dopiero w jajku ;) i czeka na wyklucie, to będzie na razie tak:



... i jeszcze nakarmiony słoik :)
***
Stempelek darowany, pokolorowany promarkerami i flamastrami.
Z braku cielistego koloru, moja laleczka ma alabastrową cerę.
A kurczaczki tylko trzy -  przewaliłam pół chałupy w poszukiwaniu jakiegoś przydasia z pisklakami, ale rozstąp się ziemio - nie znalazłam. 
Stąd taki pomysł, Ewa przymknęła oko.

Miłej soboty Wam życzę :)





36 komentarzy:

  1. Śliczne jako Małgosiu, a karteczce do Ewy też niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka super, ale jajo wymiata! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka i super jajo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, mam ten stempelek;-D jakby coś.... Buźka! PS No...inwazja od 3 się zaczyna;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne jajo a karteczka superowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, śliczne jajo stworzyłaś:)
    Karteczka świetna - te kurczaczki mnie rozwalają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu jajco przecudne-podziwiam zawsze te twoje prace są tak cudnie skomponowane, a i karteczce z kurczakami niczego nie brakuje. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne jajeczko w wiosennych kolorach, super ;-) Dziękuję za odwiedzinki u mnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajo piękne, z fantazją.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ super jajo Małgosiu :) Dziewczynka z kurczaczkami śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy pomysł jest dobry, Ewunia swoimi zadaniami sprawia, że nasza wyobraźnia nieźle jest pobudzana do działania :)
    Gosiu karteczki super, szczególnie ta pierwsza z jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancka karteczka , a środek bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajo przepiękne! Malowanie markerami to widzę bardzo fajna sprawa i zatacza coraz szersze kręgi - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki urocze, ale jajo pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki śliczne! Jajo MEGA!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No przecież 3 kurczaki to już inwazja :-) Fajna kartka ale dziś pierwsze skrzypce gra jajo - jest genialne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosieńko! Karteczki Obie są Śliczne ,Ale ta pierwsza to po prostu Cudo - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Miłej Niedzieli Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka kolorowa i radosna, ale jajo jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajo wymiata! Superowe jest!
    Karteczka też fajna, trzy kurczaki, to też inwazja, tylko taka w zarodku dopiero ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosieńko, jajeczko jest cudowne!
    A trzy kurczaczki to już taka mała inwazyjka:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jest to świąteczne jajo! a kartka taka słodka i śliczna! fajnie pokolorowałaś stempelek. Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świąteczne jako przesliczne a karteczka bardzo ciekaw i mniej typowa.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne jajo a inwazja niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne ☺ w jajku sie zakochalam ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne jajeczko i cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  27. O, i u Ciebie już wiosennie :DDD. Prześliczne kartki, a to jajo - cudne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jajo jest rewelacyjne !!!
    Karteczka ze stempelkiem także urocza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. na bogato! do słoika dycha wpadła! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty