Podaruj serduszko - dalsze wytyczne

Dobry wieczór wszystkim!
Podaję dalsze wskazówki do naszej zabawy z serduszkiem:
Tutaj znajdziecie listę chętnych i ogólne zasady.
Kartki będziemy wysyłać do siebie na zasadzie łańcuszka, tzn. ja wysyłam do Agulka, Agulek do Pasje Violi itd. , a ostatnia osoba wysyła do mnie.
Adresami wymieniamy się mailowo, piszcie do siebie. 
Proszę Was, sprawdźcie, czy kogoś nie pominęłam.

Wysyłamy do 10 lutego, do tego dnia proszę też o zdjęcia wysłanych prac, abym mogła je umieścić we wspólnej galerii ( dziewczyny, które wybrały opcję I także).

Pamiętajcie również o dołączeniu do kartki jakiegoś drobiazgu z serduszkiem!

Aha, pod numerkiem 25 Mariola zgłosiła do zabawy swoją córę,  dlatego przy końcu trochę inna kolejność.
Witamy młodzież w zabawie!

Mam nadzieję, że jak przy innych moich zabawach nikt nie zawiedzie i wszyscy uczestnicy będą zadowoleni.

Gdyby coś było niejasne, to piszcie.

No to kochane, do roboty!!!


:)

15 komentarzy:

  1. Gosiu! Już wiem do kogo wysyłam, Adres też mam ,Więc jest wszystko dobrze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że wariant pierwszy w zdecydowanej mniejszości :-). Życzę Wam udanej zabawy i pięknych karteczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka już jest, drobiazgi także czekam tylko na adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie skończyłam robić kartkę na tą wymiankę, teraz już wiem do kogo poleci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie karteczka i upominek tez juź gotowe :), jutro z rana wyslę prośbę o adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekamy do 10 na "oględziny" 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. No to zakup dodatku i może lecieć w świat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za miłą zabawę.
    Może w przyszłym roku odważę się na jakieś kartkowanie.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bawcie się dobrze! Ja też coś pokleję, ale poza Waszą zabawą serduszkową. Pozdrawiam i szukam inspiracji:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Melduję że kartka poleciała 😁
    Zdążyłam przed podwyżką😁
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty