Podaruj serduszko


Witajcie,
nie, to nie akcja charytatywna, ale pomysł na kolejną, a pierwszą  w tym roku zabawę u mnie.
Miałam pisać w niedzielę, ale zarazki mnie dopadły ;) i cholery nie chcą puścić!!!
Ale do rzeczy,
 Pomysł chodził za mną już jakiś czas temu, więc kto ma ochotę, to zapraszam.

fotkę zapożyczyłam stąd
Zasady:
  1. Zgłaszamy chęć udziału w zabawie w komentarzach poniżej.
  2. Zapisy trwają do 25 stycznia br. 
  3. Wybieramy wariant z wysyłką lub bez.
  4. Rzecz najważniejsza - robimy karteczkę, której motywem przewodnim jest serce, serduszko, serca, itp.
I. Wariant bez wysyłki 
Wiem, że wiele osób rezygnuje z tego typu zabaw, bo np. nie ma ochoty wymieniać się kartkami.
Dlatego taka opcja.
Zdjęcie kartki wysyłacie do mnie na adres gosikowy.zakatek@gmail.com
 do dnia 10 lutego 2017 r.

II. Wariant z wysyłką
Kartki będziemy wysyłać do siebie nawzajem.
Miłe będzie dodanie to przesyłki jakiegoś małego elementu z serduszkiem (czekoladki, mydełka, breloczka, wycinanek itp.)
Po 25 stycznia podam Wam informację kto do kogo wysyła kartkę. 
Wysyłamy również do dnia 10 lutego 2017r.


Zdjęcia swoich kartek możecie publikować u siebie na blogach w dowolnym momencie. Jednak wolałabym, aby osoby, które zgodzą się na wysyłkę, zrobiły to wówczas, gdy kartka dotrze do obu stron.

Ja postaram się 14 lutego opublikować zbiorczy post, podsumowujący zabawę.
Dwie osoby (po jednej z obu grup), nagrodzę serduszkowym upominkiem.

Między innymi wycinankami z takim uroczym wzorkiem jak poniżej:



Mam nadzieję, że jasno opisałam zasady, gdyby coś było nie tak,
TO KRZYCZCIE!

No to co,
PODARUJEMY SOBIE SERDUSZKO???


Wariant I

  1.  Ania Iwańska
  2. Tina J
  3. Ranya


Osoby chętne na wariant II

  1. Małgosia Burczyk
  2. Agulek
  3. Pajse Violi
  4. Agnieszka Wardzińska
  5. Bogusia Matusiak
  6. Etoile
  7. Ewa - hubka
  8. Anita T
  9. Krysia
  10. Świat według Basi
  11. Blanka
  12. Karola
  13. Ula K
  14. Czarna Dama
  15. Madzia
  16. Agata F
  17. Tesa 57
  18. Szczęśliwy zakątek
  19. Misiówa i Spółka
  20. Ana
  21. Artemysz
  22. Biebrzmilska Kraina
  23. Mariola
  24. Małgosia Zoltek
  25. Mariola 2 - córka Julka
  26. dekupagekinii


38 komentarzy:

  1. Małgosiu piszę się... a jak:):)
    Ja mogę z wysyłką:)
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu to i ja chętna, lubię twoje zabawy się :) Wybieram wariant nr 2 :) Akurat wczoraj wycinałam maszynką małe serduszka :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu bardzo fajny pomysł i ja dołączę do zabawy - jak dla mnie może być wariant II bo miło mieć karteczkę wykonaną przez inną koleżankę. Pozdrawiam i dużo zdrówka Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu dopisz i mnie do tej listy z wariantem II :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pisze się na wariant nr 2 ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. A niech tam- ferie przede mną- wariant II ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. No dooooobra ja też nr 2
    Buziaki.
    Mam nadzieję że coś wymyślę 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko! Mnie nie może tu zabraknąć :-) zapisuję się na wariant drugi Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprzednia zabawa u Ciebie była świetna, więc chętnie zapisuję się na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się pisze
      Miło obdarować się serduszkiem.wybieram wariant 2.pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  10. Małgosiu ja mam nie wykorzystaną karteczkę walentynkową z tamtego roku... jeśli mogłabym ją wysłać to ja chętnie... leży już biedaczka cały rok...

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zapisuje na wariant drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zabawa , więc oczywiście zapisuję się , wybieram wariant I bez wysyłki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, jak tylko się wyrobię to wezmę udział, ale bez wysyłki. Wybieram wariant I

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się chętnie zapiszę na wariant z wysyłką:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chętnie zapiszę się na wariant I.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zabawa, będę wam dziewczyny kibicować, ale sama niestety rezygnuję

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się zapisuje bardzo chetnie, wybieram wariant II z wysyłką

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł zapisuję się na wariant II

    OdpowiedzUsuń
  19. :)Bardzo chętnie się przyłączę:)Wariant z wysyłką:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli ja mogę i znajdzie się jeszcze miejsce to wybieram wariant z wysyłką:)))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu zabawa z Tobą - zawsze! oczywiście podzielę się serduchem więc wariant 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja poproszę, jeżeli można o zapisanie na wariant z wysyłką.

    OdpowiedzUsuń
  23. to i ja się zapiszę na wariant 2 . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się na wariant 2, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. To jeszcze raz ja. Zapisuję Julkę na wariant 2

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie dołączę do zabawy. Wybieram wariat 2 bo lubię dostawać karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj:)
    Chętnie dołączę do zabawy:) Wariant z wysyłką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty