Zawieszka i dogrywka!

Witajcie w środku tygodnia!
Dziękuję Wam bardzo za przemiłe komentarze pod ostatnimi postami oraz za życzenia.
Jak się wszystkie spełnią, to będę bardzo szczęśliwą osobą!
Dzisiaj mam do pokazania serce - zawieszkę.
To m.in. inspiracja do nowego wyzwania na blogu I like challenges
A mnie z kolei do jej wykonania zainspirowały Ula i Wiki, po tym jak
zobaczyłam i pomacałam mediowe prezenty od Nich.
I tak trochę nieśmiało takie serduszko powstało (człowiek nie czuje jak mu się rymuje!)



Jak na pierwszy raz, nawet nieźle wyszło :)
***
 No i jeszcze ogłoszenie parafialne ;)
Ponieważ druga osoba, Agnieszka, nie potwierdziła swojej wygranej w moim Candy, 
to zgodnie z zapowiedzią losuję powtórnie!!!

Uwaga!


26
No to ja już wiem, a Wy zajrzyjcie tutaj, kto.
I jak tu nie wierzyć w szczęście i koło fortuny?!

Gratuluję i czekam na potwierdzenie w ciągu trzech dni,
bo jak sytuacja się powtórzy, to zabawa od nowa :)

Buziaki :)

24 komentarze:

  1. Serduszko pierwsza klasa! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko, serduszko jest cudne!
    A ja to chyba powinnam mieć na drugie imię Szczęściara:) Już wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach dech zapiera! Slicznie ! Pozdrawiam cieplutko i życzę samych pięknych pomysłów:) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne serducho. Wygląda jakby to nie był twój pierwszy raz. Łatwiej sie tworzy jak ma się co "pomacać" 😃
    Gratulacje dla "szczęściary" 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje serduch wygląda cudnie Małgosiu, to mediowanie to super sprawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu! Serducho jest Prześliczne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Debiut mediowy bardzo udany, a maszyna do losowania jednak mnie nie lubi :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko jest cudne Gosieńko - Ty tak to wszystko potrafisz umiejętnie połączyć, że siedzę i patrzę jak sroka w gnat....o z tak szeroko otwartym dziobem:):):)
    I gratulacje dla Małgosi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne to serduszko !!!
    Nigdy bym nie przypuszczała,że to debiut :-)
    Gratuluję Gosi :-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny debiut Małgosiu :) już zacieram rączki na kolejne Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zawieszka - serce! podziwiam za dobór kolorów i elementów! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Cudne serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja gratuluje Szczęściarze Gosi a serduszko piekne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Bardzo lubię takie serducha!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne i wspaniale zmediowane serducho! a Małgosi gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serduszko jest przepiękne :* Gratuluję Małgosi :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycające serduszko!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty