Podarować trochę lata ....

Niedawno nasza blogowa koleżanka obchodziła swoje urodziny.
Postanowiłam zrobić Jej niespodziankę i podarować trochę lata zimą.
Użyłam papierów z Magicznej Kartki i powstały: czekoladownik i kartka.







Dołożyłam jeszcze  trochę scrapków, herbatkę. Wiem, że niespodzianka się udała.

Mówią, że dobro podarowane powraca.
Do mnie też wróciło, pochwalę się następnym razem.
 
***
W dzisiejszym poście pokażę jeszcze słoiczek zrobiony specjalnie na wyzwanie u Ewy - Hubki. 
Do niego będę zbierać kasę na wysyłkę kartek jakie powstaną.
Słoik nieśmiało "zmediowałam".



 
I to na dzisiaj tyle,
witam serdecznie w moich progach nowe osoby. Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i mam nadzieję,do jutra!


29 komentarzy:

  1. Małgoś, wyczarowałaś wspaniałe lato w środku zimy.
    Słoiczek jest cudny.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech chyba mamy ten sam słoiczek w sensie taki kanciasty po dżemie z Tesco 😁 - cudny Ci wyszedł wesolutki i wiosenny, a kartka piękna jak zawsze.
    Buziaki



    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jakie smakowite kolorki! PRZEPIĘKNE prace! słoiczek też jest extra!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu - brak mi słów....nie mogę się napatrzeć na Twoje prace...no cuda po porostu:)
    Dla mnie jesteś mistrzynią:)
    A słoik to już wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki oby do lata ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu! Karteczka i Czekoladownik są Przeurocze, A słoiczek jest piękny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu piękny prezent zrobiłaś koleżance. Ubolewam nad faktem że ja nie potrafię zrobić takich pięknych kartek. A twój słoiczek to małe dzieło sztuki. Czasem się zastanawiam co ta Hubka z nami wyprawia , wymyśla cuda a my pokornie robimy :-) Ale sumie to fajne te zabawy , dla mnie taki powrót do dzieciństwa, my się chyba nigdy nie zestarzejemy , wiecznie młode z szalonymi pomysłami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, cmok jak smok!!! Wspaniałe robisz niespodzianki!
    Słoiczek ekstra, na koniec roku najbardziej się przyda. Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejciu, jak ten słoiczek jest cudny i w niebieskościach... :)
    A upominek przygotowałaś fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu prace wspaniale a słoiczek majstersztyk !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super peace. Może zainteresuje Cię mój projekt - SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ =UŚMIECH. W pewnym memencie pomyślałam sobie, że wpadłaś na podobny pomysł.
    Pozdrawiam ciepło ✨

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent przygotowałaś dla Koleżanki, Gosiu!
    A Twój słoiczek rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba wszyscy tęsknimy za latem/.... choć nie powiem - zimę - tą prawdziwą, malowniczą ze szronem na drzewach też lubię. Niemniej jednak - w moich pracach też już raczej ocieplenie klimatu :)
    Pięknie Ci poszło :)
    Słoik cudowny

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie ozdobiłaś ten słoiczek!
    Kartka i czekoladownik - piękne! Aż zatęskniłam za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna wiosenna kartka! ślicznie wygląda! A słoiczek jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne prezenty przygotowałaś a słoiczek jest rewelacyjny, no bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta twoja niespodzianka :-)

    A słoiczek mam nadzieję, że spory...bo też i tych monet trochę potrzeba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty! A słoiczek uroczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna letnia karteczka. Słoiczek super 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki to prawdziwy powiem wiosny. Słoiczek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajć, przecudowne prace! A słoik pięknie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czuję wiosnę..ślicznie i kolorowo, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty